Marknadens största urval
Snabb leverans

Events as a Strategic Marketing Tool

Om Events as a Strategic Marketing Tool

An update to the popular first edition, providing an engaging resource for both students and professionals interested in leisure, tourism and events. Including a wealth of internationally relevant examples, it gives a thorough insight into the way events can help reach strategic marketing goals.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781789242300
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 256
  • Utgiven:
  • 19. mars 2020
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 190x247x12 mm.
  • Vikt:
  • 622 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Events as a Strategic Marketing Tool

An update to the popular first edition, providing an engaging resource for both students and professionals interested in leisure, tourism and events. Including a wealth of internationally relevant examples, it gives a thorough insight into the way events can help reach strategic marketing goals.

Användarnas betyg av Events as a Strategic Marketing Tool



Hitta liknande böcker
Boken Events as a Strategic Marketing Tool finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.