Marknadens största urval
Snabb leverans

EXIN IT Service Management Foundation based on ISO/IEC20000 - Workbook

Om EXIN IT Service Management Foundation based on ISO/IEC20000 - Workbook

IT Service Management (ITSM) quality is one of the most important requirements to provide valuable services that add value to the business. The ISO/IEC 20000 standard for the IT Service Management has been able to join together the principles of ISO quality management and the standard ITSM processes in the market.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9789401802536
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 152
  • Utgiven:
  • 2. januari 2018
  • Mått:
  • 298x212x13 mm.
  • Vikt:
  • 426 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 8. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av EXIN IT Service Management Foundation based on ISO/IEC20000 - Workbook

IT Service Management (ITSM) quality is one of the most important requirements to provide valuable services that add value to the business. The ISO/IEC 20000 standard for the IT Service Management has been able to join together the principles of ISO quality management and the standard ITSM processes in the market.

Användarnas betyg av EXIN IT Service Management Foundation based on ISO/IEC20000 - Workbook



Hitta liknande böcker
Boken EXIN IT Service Management Foundation based on ISO/IEC20000 - Workbook finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.