Marknadens största urval
Snabb leverans

Experiential Consumption and Marketing in Tourism within a Cross-Cultural Context

Om Experiential Consumption and Marketing in Tourism within a Cross-Cultural Context

This edited volume examines the role and place of culture in tourism and how it is manifested in marketing theory, policy and practice. It includes case examples and looks at the roles of tourists, locals and communities, and business practices in facilitating and sharing culture.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781911396987
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 280
  • Utgiven:
  • 31. juli 2019
  • Mått:
  • 232x158x17 mm.
  • Vikt:
  • 436 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Experiential Consumption and Marketing in Tourism within a Cross-Cultural Context

This edited volume examines the role and place of culture in tourism and how it is manifested in marketing theory, policy and practice. It includes case examples and looks at the roles of tourists, locals and communities, and business practices in facilitating and sharing culture.

Användarnas betyg av Experiential Consumption and Marketing in Tourism within a Cross-Cultural Context



Hitta liknande böcker
Boken Experiential Consumption and Marketing in Tourism within a Cross-Cultural Context finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.