Marknadens största urval
Snabb leverans

Experiential Marketing

- Integrated Theory & Strategic Application

Om Experiential Marketing

An essential guide to understanding how experiential marketing forms a major part of marketing communications for brands featuring an implementation model to help students in designing their own campaigns.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781529742183
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 232
  • Utgiven:
  • 1. februari 2022
  • Mått:
  • 241x170x21 mm.
  • Vikt:
  • 402 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 3. december 2024

Beskrivning av Experiential Marketing

An essential guide to understanding how experiential marketing forms a major part of marketing communications for brands featuring an implementation model to help students in designing their own campaigns.

Användarnas betyg av Experiential Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Experiential Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.