Marknadens största urval
Snabb leverans

Explaining Consumer Choice

Om Explaining Consumer Choice

This book is the most up-to-date account of research based on the Behavioural Perspective Model of consumer choice. Foxall's contribution is explored in relation to marketing management, the adoption of innovations and further research in consumer behaviour. It is a major contribution to consumer research and marketing theory.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781403998620
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 256
  • Utgiven:
  • 27. juni 2007
  • Utgåva:
  • 2007
  • Mått:
  • 163x221x20 mm.
  • Vikt:
  • 444 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 16. juni 2025

Beskrivning av Explaining Consumer Choice

This book is the most up-to-date account of research based on the Behavioural Perspective Model of consumer choice. Foxall's contribution is explored in relation to marketing management, the adoption of innovations and further research in consumer behaviour. It is a major contribution to consumer research and marketing theory.

Användarnas betyg av Explaining Consumer Choice



Hitta liknande böcker
Boken Explaining Consumer Choice finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.