Marknadens största urval
Snabb leverans

Explorations in Consumer Culture Theory

Om Explorations in Consumer Culture Theory

Explores in detail and theoretical depth the relationships that the consumer has developed both with goods and services and with the stakeholders that animate markets. Beginning with an examination of the underpinnings of cultural inquiry, this book focuses on specific consumption venues.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415776400
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 224
  • Utgiven:
  • 18. november 2008
  • Mått:
  • 241x162x19 mm.
  • Vikt:
  • 514 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 8. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Explorations in Consumer Culture Theory

Explores in detail and theoretical depth the relationships that the consumer has developed both with goods and services and with the stakeholders that animate markets. Beginning with an examination of the underpinnings of cultural inquiry, this book focuses on specific consumption venues.

Användarnas betyg av Explorations in Consumer Culture Theory



Hitta liknande böcker
Boken Explorations in Consumer Culture Theory finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.