Marknadens största urval
Snabb leverans

Eye Tracking for Visual Marketing

Om Eye Tracking for Visual Marketing

Provides an overview of the foundations of visual attention and eye-tracking; a conceptual framework for eyetracking research in marketing; and a review of the marketing literature within this conceptual framework.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781601981547
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 104
  • Utgiven:
  • 8 Augusti 2008
  • Mått:
  • 158x237x6 mm.
  • Vikt:
  • 172 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 3 Oktober 2024

Beskrivning av Eye Tracking for Visual Marketing

Provides an overview of the foundations of visual attention and eye-tracking; a conceptual framework for eyetracking research in marketing; and a review of the marketing literature within this conceptual framework.

Användarnas betyg av Eye Tracking for Visual Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Eye Tracking for Visual Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.