Marknadens största urval
Snabb leverans

Fashion Marketing and Communications

Om Fashion Marketing and Communications

Fashion Marketing and Communications draws together interdisciplinary approaches from marketing, branding, promotion and critical media studies. It provides a comprehensive and honest understanding of the commercial and ethical impact marketing has on the fashion industry.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032582344
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 322
  • Utgiven:
  • 9. december 2024
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: Kan förbeställas

Beskrivning av Fashion Marketing and Communications

Fashion Marketing and Communications draws together interdisciplinary approaches from marketing, branding, promotion and critical media studies. It provides a comprehensive and honest understanding of the commercial and ethical impact marketing has on the fashion industry.

Användarnas betyg av Fashion Marketing and Communications



Hitta liknande böcker
Boken Fashion Marketing and Communications finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.