Marknadens största urval
Snabb leverans

Field Engineer's Manual

Om Field Engineer's Manual

Provides engineers with the basic technical data they need to solve a wide range of field problems -- completely revised with over 400 illustrations, mathematical formulas, conversion tables, and more.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780071356244
  • Format:
  • Spiralbunden
  • Sidor:
  • 720
  • Utgiven:
  • 16. oktober 2001
  • Utgåva:
  • 3
  • Mått:
  • 135x206x33 mm.
  • Vikt:
  • 807 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 22. maj 2025

Beskrivning av Field Engineer's Manual

Provides engineers with the basic technical data they need to solve a wide range of field problems -- completely revised with over 400 illustrations, mathematical formulas, conversion tables, and more.

Användarnas betyg av Field Engineer's Manual



Hitta liknande böcker
Boken Field Engineer's Manual finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.