Marknadens största urval
Snabb leverans

Flip the Funnel

- How to Use Existing Customers to Gain New Ones

Om Flip the Funnel

Why customer retention is the new acquisition It costs roughly five-to-ten times more to acquire a new customer than it does to retain an existing one, and yet companies continue to disproportionately spend their budgets into the "wrong" end of the funnel - the mass media or awareness side.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780470487853
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 304
  • Utgiven:
  • 9. februari 2010
  • Mått:
  • 160x232x29 mm.
  • Vikt:
  • 516 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande

Beskrivning av Flip the Funnel

Why customer retention is the new acquisition It costs roughly five-to-ten times more to acquire a new customer than it does to retain an existing one, and yet companies continue to disproportionately spend their budgets into the "wrong" end of the funnel - the mass media or awareness side.

Användarnas betyg av Flip the Funnel



Hitta liknande böcker
Boken Flip the Funnel finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.