Marknadens största urval
Snabb leverans

Food Advertising

- Nature, Impact and Regulation

Om Food Advertising

This book provides an up-to-date and comprehensive review and critique of the scientific evidence concerning the prevalence, nature and potential effects of food advertising and other forms of marketing on children. What is the evidence for the effects of food promotions on children's food preferences, diets and health?

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783319821603
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 303
  • Utgiven:
  • 28 Juni 2018
  • Utgåva:
  • 12016
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 12 Juni 2024

Beskrivning av Food Advertising

This book provides an up-to-date and comprehensive review and critique of the scientific evidence concerning the prevalence, nature and potential effects of food advertising and other forms of marketing on children. What is the evidence for the effects of food promotions on children's food preferences, diets and health?

Användarnas betyg av Food Advertising



Hitta liknande böcker
Boken Food Advertising finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.