Marknadens största urval
Snabb leverans

Foreign Advertising in China

- Becoming Global, Becoming Local

Om Foreign Advertising in China

The rising prosperity of China has presented advertisers with an immense new market. This text examines the strategies adopted by multinational agencies and how the focus is slowly changing from foreign to domestic clients.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780813818283
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 176
  • Utgiven:
  • 16. augusti 2000
  • Mått:
  • 15x235x15 mm.
  • Vikt:
  • 363 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Foreign Advertising in China

The rising prosperity of China has presented advertisers with an immense new market. This text examines the strategies adopted by multinational agencies and how the focus is slowly changing from foreign to domestic clients.

Användarnas betyg av Foreign Advertising in China



Hitta liknande böcker
Boken Foreign Advertising in China finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.