Marknadens största urval
Snabb leverans

Fundamental Theories of Business Communication

- Laying a Foundation for the Field

Om Fundamental Theories of Business Communication

This book examines the major business communication theories, delving into their relationships and practical applications. Many business communication studies lack a strong theoretical grounding-a deficit that creates difficulties for researching business communication phenomena and building upon previous studies.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783030577407
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 266
  • Utgiven:
  • 5. december 2020
  • Utgåva:
  • 12020
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 493 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Fundamental Theories of Business Communication

This book examines the major business communication theories, delving into their relationships and practical applications. Many business communication studies lack a strong theoretical grounding-a deficit that creates difficulties for researching business communication phenomena and building upon previous studies.

Användarnas betyg av Fundamental Theories of Business Communication



Hitta liknande böcker
Boken Fundamental Theories of Business Communication finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.