Marknadens största urval
Snabb leverans

Gaining Momentum: Managing The Diffusion Of Innovations

Om Gaining Momentum: Managing The Diffusion Of Innovations

Diffusion, or the widespread adoption of innovations, is a critical yet under-researched topic. This book adopts a multi-disciplinary and managerial process approach to understanding and promoting the adoption of innovations, based on the research and practice. It is of interest to graduates and researchers in marketing and innovation courses.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781848163546
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 448
  • Utgiven:
  • 4. augusti 2010
  • Mått:
  • 156x233x29 mm.
  • Vikt:
  • 776 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Gaining Momentum: Managing The Diffusion Of Innovations

Diffusion, or the widespread adoption of innovations, is a critical yet under-researched topic. This book adopts a multi-disciplinary and managerial process approach to understanding and promoting the adoption of innovations, based on the research and practice. It is of interest to graduates and researchers in marketing and innovation courses.

Användarnas betyg av Gaining Momentum: Managing The Diffusion Of Innovations



Hitta liknande böcker
Boken Gaining Momentum: Managing The Diffusion Of Innovations finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.