Marknadens största urval
Snabb leverans

Gamification and Consumer Engagement

- Creating Value in Context of ICT Development

Om Gamification and Consumer Engagement

In the context of rapid ICT development, this book focuses on how gamification affects consumer engagement and can be used to create a shared value for customers and companies.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783030542078
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 216
  • Utgiven:
  • 13. november 2021
  • Utgåva:
  • 12021
  • Mått:
  • 155x235x0 mm.
  • Vikt:
  • 349 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Gamification and Consumer Engagement

In the context of rapid ICT development, this book focuses on how gamification affects consumer engagement and can be used to create a shared value for customers and companies.

Användarnas betyg av Gamification and Consumer Engagement



Hitta liknande böcker
Boken Gamification and Consumer Engagement finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.