Marknadens största urval
Snabb leverans

Gastronomy, Tourism and the Media

Om Gastronomy, Tourism and the Media

This book examines and analyses the connections between gastronomy, tourism and the media. It argues that in the modern world, gastronomy is increasingly a major component and driver of tourism and that destinations are using their cuisines and food cultures in marketing to increase their competitive advantage.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781845415730
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 264
  • Utgiven:
  • 27. juli 2016
  • Mått:
  • 235x159x15 mm.
  • Vikt:
  • 402 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Gastronomy, Tourism and the Media

This book examines and analyses the connections between gastronomy, tourism and the media. It argues that in the modern world, gastronomy is increasingly a major component and driver of tourism and that destinations are using their cuisines and food cultures in marketing to increase their competitive advantage.

Användarnas betyg av Gastronomy, Tourism and the Media



Hitta liknande böcker
Boken Gastronomy, Tourism and the Media finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.