Marknadens största urval
Snabb leverans

Gay Men, Identity and Social Media

- A Culture of Participatory Reluctance

Om Gay Men, Identity and Social Media

This book explores how the social and technical integration of mainstream social media into gay men¿s digital cultures since the mid 2000s has played out in the lives of young gay men, looking at how these convergences have influenced more recent iterations of gay men¿s digital culture.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367592479
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 204
  • Utgiven:
  • 14. augusti 2020
  • Mått:
  • 227x152x18 mm.
  • Vikt:
  • 304 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Gay Men, Identity and Social Media

This book explores how the social and technical integration of mainstream social media into gay men¿s digital cultures since the mid 2000s has played out in the lives of young gay men, looking at how these convergences have influenced more recent iterations of gay men¿s digital culture.

Användarnas betyg av Gay Men, Identity and Social Media



Hitta liknande böcker
Boken Gay Men, Identity and Social Media finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.