Marknadens största urval
Snabb leverans

Geomarketing

- Methods and Strategies in Spatial Marketing

Om Geomarketing

This title describes the state of the art in all areas of spatial marketing, discussing the various constituents which make up the geography of markets. Demand varies according to location and can be measured according to revenue, the number of households, spending patterns and lifestyles.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781905209071
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 328
  • Utgiven:
  • 7. februari 2006
  • Mått:
  • 161x243x23 mm.
  • Vikt:
  • 624 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. maj 2025

Beskrivning av Geomarketing

This title describes the state of the art in all areas of spatial marketing, discussing the various constituents which make up the geography of markets. Demand varies according to location and can be measured according to revenue, the number of households, spending patterns and lifestyles.

Användarnas betyg av Geomarketing



Hitta liknande böcker
Boken Geomarketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.