Marknadens största urval
Snabb leverans

Global Brand Power

- Leveraging Branding for Long-Term Growth

Om Global Brand Power

Wharton professor Barbara Kahn brings brand management into the 21st century. Global Brand Power is filled with stories about how Coca-Cola, The Estee Lauder Companies Inc., Marriott, Apple, Starbucks, Campbell Soup Company, Southwest Airlines, and celebrities like Lady Gaga are leveraging their brands.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781613630266
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 132
  • Utgiven:
  • 5. mars 2013
  • Mått:
  • 216x142x13 mm.
  • Vikt:
  • 192 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Förväntas inte levereras innan jul

Beskrivning av Global Brand Power

Wharton professor Barbara Kahn brings brand management into the 21st century. Global Brand Power is filled with stories about how Coca-Cola, The Estee Lauder Companies Inc., Marriott, Apple, Starbucks, Campbell Soup Company, Southwest Airlines, and celebrities like Lady Gaga are leveraging their brands.

Användarnas betyg av Global Brand Power



Hitta liknande böcker
Boken Global Brand Power finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.