Marknadens största urval
Snabb leverans

Global Brands

- The Evolution of Multinationals in Alcoholic Beverages

Om Global Brands

Global Brands, first published in 2007, contrasts with existing studies by providing a new dimension to the literature on the growth of multinationals through the focus on brands, using an institutional and evolutionary approach based on original and published sources about the beverage industry and firms.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781107669734
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 348
  • Utgiven:
  • 26. september 2013
  • Mått:
  • 154x230x23 mm.
  • Vikt:
  • 514 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 10. december 2024

Beskrivning av Global Brands

Global Brands, first published in 2007, contrasts with existing studies by providing a new dimension to the literature on the growth of multinationals through the focus on brands, using an institutional and evolutionary approach based on original and published sources about the beverage industry and firms.

Användarnas betyg av Global Brands



Hitta liknande böcker
Boken Global Brands finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.