Marknadens största urval
Snabb leverans

Globalization, Consumption And Popular Culture In East Asia

Om Globalization, Consumption And Popular Culture In East Asia

This book aims to provide comprehensive empirical and theoretical studies of expanding fandom communities in East Asia through the commodification of Japanese, Korean and Chinese popular cultures in the digital era.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9789814678193
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 412
  • Utgiven:
  • 8. november 2016
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025

Beskrivning av Globalization, Consumption And Popular Culture In East Asia

This book aims to provide comprehensive empirical and theoretical studies of expanding fandom communities in East Asia through the commodification of Japanese, Korean and Chinese popular cultures in the digital era.

Användarnas betyg av Globalization, Consumption And Popular Culture In East Asia



Hitta liknande böcker
Boken Globalization, Consumption And Popular Culture In East Asia finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.