Marknadens största urval
Snabb leverans

Globalization, Culture, and Branding

- How to Leverage Cultural Equity for Building Iconic Brands in the Era of Globalization

Om Globalization, Culture, and Branding

Drawing from novel theoretical insights in social psychology, cultural psychology, and marketing, Globalization, Culture and Branding provides guidelines for imbuing brands with culturally symbolic meanings that can create deep psychological bonds with multi-cultural consumers.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781349462186
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 181
  • Utgiven:
  • 18 December 2015
  • Utgåva:
  • 12013
  • Mått:
  • 140x216x11 mm.
  • Vikt:
  • 2534 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 25 Oktober 2024

Beskrivning av Globalization, Culture, and Branding

Drawing from novel theoretical insights in social psychology, cultural psychology, and marketing, Globalization, Culture and Branding provides guidelines for imbuing brands with culturally symbolic meanings that can create deep psychological bonds with multi-cultural consumers.

Användarnas betyg av Globalization, Culture, and Branding



Hitta liknande böcker
Boken Globalization, Culture, and Branding finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.