Marknadens största urval
Snabb leverans

Guerrilla Marketing Volume 2

- Advertising and Marketing Definitions, Ideas, Tactics, Examples, and Campaigns to Inspire Your Business Success

Om Guerrilla Marketing Volume 2

Focused on low-cost, strategic marketing concepts that will creatively promote a compelling product or service, Guerrilla Marketing's winning approach relies on knowledge, time, energy, and imagination rather than a big marketing budget. Now, the winning continues with Guerrilla Marketing Volume 2.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781631957468
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 250
  • Utgiven:
  • 24. maj 2022
  • Mått:
  • 152x228x0 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: Kan förbeställas

Beskrivning av Guerrilla Marketing Volume 2

Focused on low-cost, strategic marketing concepts that will creatively promote a compelling product or service, Guerrilla Marketing's winning approach relies on knowledge, time, energy, and imagination rather than a big marketing budget. Now, the winning continues with Guerrilla Marketing Volume 2.

Användarnas betyg av Guerrilla Marketing Volume 2



Hitta liknande böcker
Boken Guerrilla Marketing Volume 2 finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.