Marknadens största urval
Snabb leverans

Guerrilla Marketing Volume 3

Om Guerrilla Marketing Volume 3

Focused on low-cost, strategic marketing concepts that will creatively promote a compelling product or service, Guerrilla Marketing's winning approach relies on knowledge, time, energy, and imagination rather than a big marketing budget. Now, the winning continues with Guerrilla Marketing Volume 3.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781631958274
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 330
  • Utgiven:
  • 22 September 2022
  • Mått:
  • 152x228x0 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande

Beskrivning av Guerrilla Marketing Volume 3

Focused on low-cost, strategic marketing concepts that will creatively promote a compelling product or service, Guerrilla Marketing's winning approach relies on knowledge, time, energy, and imagination rather than a big marketing budget. Now, the winning continues with Guerrilla Marketing Volume 3.

Användarnas betyg av Guerrilla Marketing Volume 3



Hitta liknande böcker
Boken Guerrilla Marketing Volume 3 finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.