Marknadens största urval
Snabb leverans

Handbook of Market Research

Om Handbook of Market Research

In this handbook, internationally renowned scholars outline the current state-of-the-art of quantitative and qualitative market research. Method-oriented chapters look at a wide variety of data analysis methods relevant for market research, including chapters on regression, structural equation modeling (SEM), conjoint analysis, and text analysis.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783319574110
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 1112
  • Utgiven:
  • 3. december 2021
  • Utgåva:
  • 12022
  • Mått:
  • 179x245x67 mm.
  • Vikt:
  • 2400 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande

Beskrivning av Handbook of Market Research

In this handbook, internationally renowned scholars outline the current state-of-the-art of quantitative and qualitative market research. Method-oriented chapters look at a wide variety of data analysis methods relevant for market research, including chapters on regression, structural equation modeling (SEM), conjoint analysis, and text analysis.

Användarnas betyg av Handbook of Market Research



Hitta liknande böcker
Boken Handbook of Market Research finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.