Marknadens största urval
Snabb leverans

Handbook of Market Segmentation

- Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition

Om Handbook of Market Segmentation

This is a practical how-to guide to what market leaders already know about defining, segmenting and targeting business markets: how to assess customers needs; how to gauge the competition; and how to maximise corporate resources.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780789021571
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 260
  • Utgiven:
  • 20. april 2004
  • Mått:
  • 154x215x14 mm.
  • Vikt:
  • 366 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Handbook of Market Segmentation

This is a practical how-to guide to what market leaders already know about defining, segmenting and targeting business markets: how to assess customers needs; how to gauge the competition; and how to maximise corporate resources.

Användarnas betyg av Handbook of Market Segmentation



Hitta liknande böcker
Boken Handbook of Market Segmentation finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.