Marknadens största urval
Snabb leverans

Handbook of Social Media Management

- Value Chain and Business Models in Changing Media Markets

Om Handbook of Social Media Management

At the same time, social media has become a vibrant field of research for media economists and media management researchers. In this handbook, international experts present a comprehensive account of the latest developments in social media research and management, consistently linking classical media management with social media.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783642288968
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 880
  • Utgiven:
  • 7. juni 2013
  • Utgåva:
  • 2014
  • Mått:
  • 181x239x53 mm.
  • Vikt:
  • 1416 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Handbook of Social Media Management

At the same time, social media has become a vibrant field of research for media economists and media management researchers. In this handbook, international experts present a comprehensive account of the latest developments in social media research and management, consistently linking classical media management with social media.

Användarnas betyg av Handbook of Social Media Management



Hitta liknande böcker
Boken Handbook of Social Media Management finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.