Marknadens största urval
Snabb leverans

Happy Customers Everywhere

- How Your Business Can Profit from the Insights of Positive Psychology

Om Happy Customers Everywhere

Bernd Schmitt explores how marketers and brand managers can harness good customer experience through a three prong approach: The Feel Good Method, The Meaningful Method and The Learning and Growing Method.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780230116450
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 256
  • Utgiven:
  • 31. maj 2012
  • Mått:
  • 163x240x23 mm.
  • Vikt:
  • 552 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 31. januari 2025

Beskrivning av Happy Customers Everywhere

Bernd Schmitt explores how marketers and brand managers can harness good customer experience through a three prong approach: The Feel Good Method, The Meaningful Method and The Learning and Growing Method.

Användarnas betyg av Happy Customers Everywhere



Hitta liknande böcker
Boken Happy Customers Everywhere finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.