Marknadens största urval
Snabb leverans

Harnessing Social Media as a Knowledge Management Tool

Om Harnessing Social Media as a Knowledge Management Tool

Addresses the challenges and rewards of the proper use of social media, as well as the key enablers and barriers of its application. This publication endeavors to provide thorough insight into the role of social media in knowledge management from both an organisational and individual perspective.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781522504955
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 327
  • Utgiven:
  • 13. juli 2016
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Harnessing Social Media as a Knowledge Management Tool

Addresses the challenges and rewards of the proper use of social media, as well as the key enablers and barriers of its application. This publication endeavors to provide thorough insight into the role of social media in knowledge management from both an organisational and individual perspective.

Användarnas betyg av Harnessing Social Media as a Knowledge Management Tool



Hitta liknande böcker
Boken Harnessing Social Media as a Knowledge Management Tool finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.