Marknadens största urval
Snabb leverans

Harvard Business Review on Increasing Customer Loyalty

Om Harvard Business Review on Increasing Customer Loyalty

How do you keep your customers coming back - and get them to bring others? This collection of HBR articles helps you: turn angry customers into loyal advocates; get more people to recommend you; boost customer satisfaction by satisfying your employees; and, focus on profitable customers - whether they're loyal or not.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781422162521
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 240
  • Utgiven:
  • 12. april 2011
  • Mått:
  • 143x210x16 mm.
  • Vikt:
  • 230 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Harvard Business Review on Increasing Customer Loyalty

How do you keep your customers coming back - and get them to bring others? This collection of HBR articles helps you: turn angry customers into loyal advocates; get more people to recommend you; boost customer satisfaction by satisfying your employees; and, focus on profitable customers - whether they're loyal or not.

Användarnas betyg av Harvard Business Review on Increasing Customer Loyalty



Hitta liknande böcker
Boken Harvard Business Review on Increasing Customer Loyalty finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.