Marknadens största urval
Snabb leverans

Henry James and the Culture of Publicity

Om Henry James and the Culture of Publicity

Richard Salmon's study situates James's fiction and criticism within the context of the contemporary debates surrounding these rival discursive practices. He explores both the nature of James's contribution to the critique of mass culture and the extent of his immersion within it.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780521100335
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 252
  • Utgiven:
  • 18. januari 2009
  • Mått:
  • 230x153x19 mm.
  • Vikt:
  • 390 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Henry James and the Culture of Publicity

Richard Salmon's study situates James's fiction and criticism within the context of the contemporary debates surrounding these rival discursive practices. He explores both the nature of James's contribution to the critique of mass culture and the extent of his immersion within it.

Användarnas betyg av Henry James and the Culture of Publicity



Hitta liknande böcker
Boken Henry James and the Culture of Publicity finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.