Marknadens största urval
Snabb leverans

How to Measure Customer Satisfaction

Om How to Measure Customer Satisfaction

Written by three leading practitioners, this is a practical guide to running an effective customer satisfaction measurement programme. The book also covers ways of gaining understanding and ownership of the CSM programme throughout the organisation.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780566085956
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 160
  • Utgiven:
  • 29. december 2003
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 171x243x12 mm.
  • Vikt:
  • 294 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av How to Measure Customer Satisfaction

Written by three leading practitioners, this is a practical guide to running an effective customer satisfaction measurement programme. The book also covers ways of gaining understanding and ownership of the CSM programme throughout the organisation.

Användarnas betyg av How to Measure Customer Satisfaction



Hitta liknande böcker
Boken How to Measure Customer Satisfaction finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.