Marknadens största urval
Snabb leverans

Humanoid Service Robots

- Customer Expectations and Customer Responses

Om Humanoid Service Robots

Based on four empirical studies, Moritz Merkle examines the introduction of humanoid robots to the frontline service encounter in a customer-centric approach focusing on customer expectations and customer responses. After service failures, customers are even more likely to forgive service robots than human employees.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783658344399
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 232
  • Utgiven:
  • 28. juni 2021
  • Utgåva:
  • 12021
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Humanoid Service Robots

Based on four empirical studies, Moritz Merkle examines the introduction of humanoid robots to the frontline service encounter in a customer-centric approach focusing on customer expectations and customer responses. After service failures, customers are even more likely to forgive service robots than human employees.

Användarnas betyg av Humanoid Service Robots



Hitta liknande böcker
Boken Humanoid Service Robots finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.