Marknadens största urval
Snabb leverans

Imagining Gender, Nation and Consumerism in Magazines of the 1920s

Om Imagining Gender, Nation and Consumerism in Magazines of the 1920s

Offering the first comparative study of 1920s¿ US and Canadian print cultures, ¿Imagining Gender, Nation and Consumerism in Magazines of the 1920s¿ comparatively examines the highly influential ¿Ladies¿ Home Journal¿ (1883¿2014) and the often-overlooked ¿Canadian Home Journal¿ (1905¿1958), revealing how they constructed their imagined audience as readers, consumers and citizens.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781785273476
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 258
  • Utgiven:
  • 2. november 2021
  • Mått:
  • 235x159x26 mm.
  • Vikt:
  • 540 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Förväntas inte levereras innan jul

Beskrivning av Imagining Gender, Nation and Consumerism in Magazines of the 1920s

Offering the first comparative study of 1920s¿ US and Canadian print cultures, ¿Imagining Gender, Nation and Consumerism in Magazines of the 1920s¿ comparatively examines the highly influential ¿Ladies¿ Home Journal¿ (1883¿2014) and the often-overlooked ¿Canadian Home Journal¿ (1905¿1958), revealing how they constructed their imagined audience as readers, consumers and citizens.

Användarnas betyg av Imagining Gender, Nation and Consumerism in Magazines of the 1920s



Hitta liknande böcker
Boken Imagining Gender, Nation and Consumerism in Magazines of the 1920s finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.