Marknadens största urval
Snabb leverans

Impact of e-Commerce on Consumers and Small Firms

Om Impact of e-Commerce on Consumers and Small Firms

This book is at the frontier of behavioural research into how these new commercial realities are borne out in practice, examining the adoption of e-commerce by small firms and the transactional phenomenon that entails access to the Internet.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367593841
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 280
  • Utgiven:
  • 14. augusti 2020
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Impact of e-Commerce on Consumers and Small Firms

This book is at the frontier of behavioural research into how these new commercial realities are borne out in practice, examining the adoption of e-commerce by small firms and the transactional phenomenon that entails access to the Internet.

Användarnas betyg av Impact of e-Commerce on Consumers and Small Firms



Hitta liknande böcker
Boken Impact of e-Commerce on Consumers and Small Firms finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.