Marknadens största urval
Snabb leverans

Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

Om Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

Changing hearts is an important part of changing minds. With research into how appeals to human emotion can help you make your case and earn authority as a leader, this book presents both comprehensive frameworks for developing a influence and small, simple tactics that you can use to convince others every day.--

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781633693937
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 160
  • Utgiven:
  • 5. december 2017
  • Mått:
  • 178x129x14 mm.
  • Vikt:
  • 162 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 8. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

Changing hearts is an important part of changing minds. With research into how appeals to human emotion can help you make your case and earn authority as a leader, this book presents both comprehensive frameworks for developing a influence and small, simple tactics that you can use to convince others every day.--

Användarnas betyg av Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)



Hitta liknande böcker
Boken Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series) finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.