Marknadens största urval
Snabb leverans

Information Marketing

Om Information Marketing

Explores the impact of globalisation, digitisation, connectivity and customisation in the information marketplace. This work includes themes such as: delivering the promise, e-service, self-service, customer relationships and value, partnerships and consortia through the value chain, product and service portfolios, and online user data collection.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780754644132
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 244
  • Utgiven:
  • 28 Juni 2006
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 164x236x19 mm.
  • Vikt:
  • 520 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 23 Oktober 2024

Beskrivning av Information Marketing

Explores the impact of globalisation, digitisation, connectivity and customisation in the information marketplace. This work includes themes such as: delivering the promise, e-service, self-service, customer relationships and value, partnerships and consortia through the value chain, product and service portfolios, and online user data collection.

Användarnas betyg av Information Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Information Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.