Marknadens största urval
Snabb leverans

Ingredient Branding

- Making the Invisible Visible

Om Ingredient Branding

An Ingredient Brand is exactly what the name implies: an ingredient or component of a product that has its own brand identity. This is the first comprehensive book that explains how Ingredient Branding works and how brand managers can successfully improve the performance of component marketing.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783642438189
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 393
  • Utgiven:
  • 29. november 2014
  • Utgåva:
  • 2010
  • Mått:
  • 475x186x25 mm.
  • Vikt:
  • 634 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Ingredient Branding

An Ingredient Brand is exactly what the name implies: an ingredient or component of a product that has its own brand identity. This is the first comprehensive book that explains how Ingredient Branding works and how brand managers can successfully improve the performance of component marketing.

Användarnas betyg av Ingredient Branding



Hitta liknande böcker
Boken Ingredient Branding finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.