Marknadens största urval
Snabb leverans

International Bestsellers and the Online Reconfiguring of National Identity

Om International Bestsellers and the Online Reconfiguring of National Identity

This Element explores how contemporary readers' understandings of nation, race/ethnicity, gender, and class continue to shape their reading, using as case studies the online reception of three bestseller titles-Liane Moriarty's Big Little Lies (Australia), Zadie Smith's NW (UK), and Kevin Kwan's Crazy Rich Asians (USA).

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781009108485
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 78
  • Utgiven:
  • 23. maj 2024
  • Mått:
  • 179x125x7 mm.
  • Vikt:
  • 84 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av International Bestsellers and the Online Reconfiguring of National Identity

This Element explores how contemporary readers' understandings of nation, race/ethnicity, gender, and class continue to shape their reading, using as case studies the online reception of three bestseller titles-Liane Moriarty's Big Little Lies (Australia), Zadie Smith's NW (UK), and Kevin Kwan's Crazy Rich Asians (USA).

Användarnas betyg av International Bestsellers and the Online Reconfiguring of National Identity



Hitta liknande böcker
Boken International Bestsellers and the Online Reconfiguring of National Identity finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.