Marknadens största urval
Snabb leverans

International Consumer Behavior

- Its Impact on Marketing Strategy Development

Om International Consumer Behavior

This text asserts that international consumer behaviour is not just a simple extension of our knowledge about American consumer behaviour, rather, it is primarily culture-driven. The book connects key aspects of behaviour patterns to marketing plans throughout.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780899308838
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 208
  • Utgiven:
  • 21. mars 1995
  • Mått:
  • 235x155x21 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 23. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av International Consumer Behavior

This text asserts that international consumer behaviour is not just a simple extension of our knowledge about American consumer behaviour, rather, it is primarily culture-driven. The book connects key aspects of behaviour patterns to marketing plans throughout.

Användarnas betyg av International Consumer Behavior



Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.