Marknadens största urval
Snabb leverans

International Marketing

Om International Marketing

Exploring the inter-relatedness of the key components that impact any international marketing venture - markets, the 4P's, culture, language, political, legal economic systems, and infrastructure -- this book nurtures an understanding of the synergies between international marketing and international business.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781506389226
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 672
  • Utgiven:
  • 4. december 2018
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 266x199x32 mm.
  • Vikt:
  • 1548 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 6. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av International Marketing

Exploring the inter-relatedness of the key components that impact any international marketing venture - markets, the 4P's, culture, language, political, legal economic systems, and infrastructure -- this book nurtures an understanding of the synergies between international marketing and international business.

Användarnas betyg av International Marketing



Hitta liknande böcker
Boken International Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.