Marknadens största urval
Snabb leverans

International Perspectives of Marketing Theory

Om International Perspectives of Marketing Theory

This four-volume major work brings together the key articles on marketing theory, with a distinctive focus on international developments in the field.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781446273609
  • Format:
  • Boxset
  • Sidor:
  • 1688
  • Utgiven:
  • 12. december 2013
  • Mått:
  • 156x234x124 mm.
  • Vikt:
  • 3090 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 11. mars 2025

Beskrivning av International Perspectives of Marketing Theory

This four-volume major work brings together the key articles on marketing theory, with a distinctive focus on international developments in the field.

Användarnas betyg av International Perspectives of Marketing Theory



Hitta liknande böcker
Boken International Perspectives of Marketing Theory finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.