Marknadens största urval
Snabb leverans

Internet-Based Customer Value Management

- Developing Customer Relationships Online

Om Internet-Based Customer Value Management

Customer value management is a managerial approach in which customers are perceived as the company's asset, the value of which may be measured and increased through the organization of processes around customer relationships.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783319098548
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 152
  • Utgiven:
  • 31. oktober 2014
  • Utgåva:
  • 2015
  • Mått:
  • 163x242x13 mm.
  • Vikt:
  • 390 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Internet-Based Customer Value Management

Customer value management is a managerial approach in which customers are perceived as the company's asset, the value of which may be measured and increased through the organization of processes around customer relationships.

Användarnas betyg av Internet-Based Customer Value Management



Hitta liknande böcker
Boken Internet-Based Customer Value Management finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.