Marknadens största urval
Snabb leverans

Introducing Marketing Research

Om Introducing Marketing Research

Explores both the quantitative and qualitative aspects of marketing research. This book combines quantitative information with important qualitative issues such as interviews and focus groups.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780471497707
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 368
  • Utgiven:
  • 22. april 2002
  • Mått:
  • 188x233x23 mm.
  • Vikt:
  • 660 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Introducing Marketing Research

Explores both the quantitative and qualitative aspects of marketing research. This book combines quantitative information with important qualitative issues such as interviews and focus groups.

Användarnas betyg av Introducing Marketing Research



Hitta liknande böcker
Boken Introducing Marketing Research finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.