Marknadens största urval
Snabb leverans

Islam, Marketing and Consumption

- Critical Perspectives on the Intersections

Om Islam, Marketing and Consumption

This book seeks to reflect various unheard and emerging critical voices from within the Muslim world, providing critical insights on how, if and why Islam matters to marketing theory and practice. This insightful collection will be of interest to those interested in marketing, consumer behaviour, Islamic studies, cultural studies and sociology.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415746946
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 204
  • Utgiven:
  • 18. januari 2016
  • Mått:
  • 242x164x18 mm.
  • Vikt:
  • 456 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 16. december 2024

Beskrivning av Islam, Marketing and Consumption

This book seeks to reflect various unheard and emerging critical voices from within the Muslim world, providing critical insights on how, if and why Islam matters to marketing theory and practice. This insightful collection will be of interest to those interested in marketing, consumer behaviour, Islamic studies, cultural studies and sociology.

Användarnas betyg av Islam, Marketing and Consumption



Hitta liknande böcker
Boken Islam, Marketing and Consumption finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.