Marknadens största urval
Snabb leverans

Key Concepts in Marketing

Om Key Concepts in Marketing

Key Concepts in Marketing is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. With over 600 key terms defined, the book represents a comprehensive must-have reference for anyone studying a business-related course or those simply wishing to understand what marketing is all about.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781403915276
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 310
  • Utgiven:
  • 27. februari 2004
  • Mått:
  • 216x141x19 mm.
  • Vikt:
  • 416 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Key Concepts in Marketing

Key Concepts in Marketing is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. With over 600 key terms defined, the book represents a comprehensive must-have reference for anyone studying a business-related course or those simply wishing to understand what marketing is all about.

Användarnas betyg av Key Concepts in Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Key Concepts in Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.