Marknadens största urval
Snabb leverans

Knowledge Driven Service Innovation and Management

- IT Strategies for Business Alignment and Value Creation

Om Knowledge Driven Service Innovation and Management

Presents a collection of research and analysis on the principles of service, knowledge and organisational capabilities. This book aims to clarify IT strategy procedures and management practices and how they are used to shape a firm's knowledge organisations as well as facilitate service innovation and customer value co-creation.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781466625129
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 354
  • Utgiven:
  • 30. november 2012
  • Mått:
  • 227x292x42 mm.
  • Vikt:
  • 1784 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Knowledge Driven Service Innovation and Management

Presents a collection of research and analysis on the principles of service, knowledge and organisational capabilities. This book aims to clarify IT strategy procedures and management practices and how they are used to shape a firm's knowledge organisations as well as facilitate service innovation and customer value co-creation.

Användarnas betyg av Knowledge Driven Service Innovation and Management



Hitta liknande böcker
Boken Knowledge Driven Service Innovation and Management finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.