Marknadens största urval
Snabb leverans

Knowledge Management for Process, Organizational and Marketing Innovation

- Tools and Methods

Om Knowledge Management for Process, Organizational and Marketing Innovation

Outlines different tools and technologies that can be applied depending on the type of innovation an organization desires. This title provides advice on the different types of innovation, situations in which innovation may be useful and the role of knowledge and different tools and technologies to support it.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781615208296
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 350
  • Utgiven:
  • 15. oktober 2011
  • Mått:
  • 280x216x19 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Knowledge Management for Process, Organizational and Marketing Innovation

Outlines different tools and technologies that can be applied depending on the type of innovation an organization desires. This title provides advice on the different types of innovation, situations in which innovation may be useful and the role of knowledge and different tools and technologies to support it.

Användarnas betyg av Knowledge Management for Process, Organizational and Marketing Innovation



Hitta liknande böcker
Boken Knowledge Management for Process, Organizational and Marketing Innovation finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.