Marknadens största urval
Snabb leverans

Kognitionspsychologische Wirkmechanismen von Werbung. Grundlagen, Methoden und ethische Beurteilung

  • Språk:
  • Tyska
  • ISBN:
  • 9783961465194
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 132
  • Utgiven:
  • 9. februari 2017
  • Mått:
  • 210x148x7 mm.
  • Vikt:
  • 168 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 11. december 2024

Användarnas betyg av Kognitionspsychologische Wirkmechanismen von Werbung. Grundlagen, Methoden und ethische Beurteilung



Hitta liknande böcker
Boken Kognitionspsychologische Wirkmechanismen von Werbung. Grundlagen, Methoden und ethische Beurteilung finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.