Marknadens största urval
Snabb leverans

Language in the Media

- Representations, Identities, Ideologies

Om Language in the Media

Part of the "Advances in Sociolinguistics" series, this work examines the ways in which the media represents language related issues, and also looks at how the media's use of language is central to the construction of what people think language is, could or ought to be like.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780826495488
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 328
  • Utgiven:
  • 19. september 2007
  • Mått:
  • 156x234x19 mm.
  • Vikt:
  • 620 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Language in the Media

Part of the "Advances in Sociolinguistics" series, this work examines the ways in which the media represents language related issues, and also looks at how the media's use of language is central to the construction of what people think language is, could or ought to be like.

Användarnas betyg av Language in the Media



Hitta liknande böcker
Boken Language in the Media finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.